مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

انتخابات ادامه مردم سالاری دینی است/ توزیع بالغ بر 150 هزار تعرفه رای


فرماندار لنگرود، انتخابات ها را ادامه مردم سالاری دینی دانست و افزود: با هر رای که به صندوق انداخته می شود، امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان این ملت و کشور رقم می خورد.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، انتخابات ها را ادامه مردم سالاری دینی دانست و افزود: با هر رای که به صندوق انداخته می شود، امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان این ملت و کشور رقم می خورد.

رحیم حیدری در گفت و گو با ایسنا، انتخابات را یک اصل بسیار بزرگ در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور اساس جمهوری اسلامی است.

وی انتخابات ها را ادامه مردم سالاری دینی دانست و افزود: با هر رای که به صندوق انداخته می شود، امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان این ملت و کشور رقم می خورد.

فرماندار شهرستان لنگرود، با اشاره به استقبال پرشور مردم از انتخابات در تمام شهرها و روستاهای شهرستان، عنوان کرد: شهرستان لنگرود 77 درصد جمعیت شهری و 23 درصد جمعیت روستایی دارد و 112 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد بالغ بر 2000 نفر رای اولی محسوب می شوند.

حیدری ادامه داد: مجموعا 174 صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و 209 صندوق اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در شهرستان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ادامه مردم سالاری دینی است/ توزیع بالغ بر 150 هزار تعرفه رای

انتخابات ادامه مردم سالاری دینی است/ توزیع بالغ بر 150 هزار تعرفه رای